Monday 8 July 2024

Gedig: Ma, moenie worry nie

Ma, moenie worry nie
die Tjaties is nie 'n war zone nie
os baklei mos net vir turf
soe lat os die drugs
verkoep kan kry
en as 'n anner gheng wil trade
oppie turf wat os lankal gekleim het
dan sal hulle moeligheit kry

Ma, moenie worry nie
wan ek het werk gekry
by 'n drug lord
wat my 'n vet pay check sal gee
en al wat ek moet doen
is die skool-laities encourage
om oek drugs te use

Ma, moenie worry nie
as djou meidikind
haar lyf wil verkoep nie
wan sy is tog 'n addict
wat nie sonner drugs kan leef nie
en Ma,
moenie worry nie
as ek die neighbour se huis inbriek nie
wan ek is addicted aan buttons en rock
al sit ek sonder 'n job

Ma, asseblief, moenie huil nie
wan djou trane
kom my nie toe nie
en as ek inni tronk beland
moenie worry nie
wan dis my verdiende loon
en as Ma
my liggaam inni strate vol bullets kry
moenie treur nie
wan geen traan is my lewe werd nie.

En laastens wil ek net sê
Ma, vergewe my
wan ek het nie geweet
hoe om vir ma te waardeer nie.

Magmoed Martins

[FAT 7/11: Vraestel 2 - Letterkunde]

No comments:

Post a Comment