Thursday 15 August 2024

My liewe kind

Solank jy in hierdie huis bly, sal jy die reëls gehoorsaam.
Wanneer jy jou eie huis het, kan jy jou eie reëls maak.
In hierdie huis het ons nie 'n demokrasie nie.
Ek het nie 'n verkiesingsveldtog gehou om jou ouer te wees nie.
Jy het nie vir my gestem nie.
Ons is ouer en kind deur die genade van God,
en ek aanvaar die voorreg en ongelooflike verantwoordelikheid.
In aanvaarding hiervan het ek die plig om
die rol van 'n ouer te vervul.
Ek is nie jou pel nie.
Ons ouderdomme verskil te veel.
Ons kan baie dinge deel, maar ons is nie pelle nie.
Ek is jou ouer.
Dit is 100 keer meer as wat 'n pel is.
Ek is ook jou vriend, maar ons is op totaal verskillende vlakke.
Jy sal in hierdie huis doen soos ek sê, en hoewel jy vrae
mag vra, mag jy nie my gesag bevraagteken nie.
Onthou asseblief dat wat ek jou ook al vra om te doen,
deur liefde gemotiveer is.
Dit sal vir jou moeilik wees om te verstaan
totdat jy eendag 'n kind van jou eie het.
Tot dan, vertrou my. 

No comments:

Post a Comment