Sunday 22 October 2023

En as ... ?

Ek self gee jou die opdrag. Wees sterk, wees vasberade. Moenie skrik nie, moenie bang wees nie, watn Ek, die Here jou God, is by jou oral waar jy gaan. (Josua 1:9)

Vader, U ken al die vrese van my gemoed.
Toe ek klein ws, was ek bang
vir die onbekende van die donker.
Nou worstel, twyfel en vrees ek
so baie dinge wat kan gebeur.
Tóg weet ek dat die meeste vreesdinge
nóóit sal gebeur nie;
dat vrees 'n verlammende en onnodige emosie is
wat geen waarde toevoeg tot my bestaan nie.

Vergewe my menslikheid en klein geloof, Vader.
Help my om U onvoorwaardelik te vertriy
in dié wete dat my eie lewe en die van ander
in U veilige, alomvattende hande is.
Laat U vrede my vrees oorspoel
sodat ek kalm my pad kan loop.

Help my doen wat U van my verwag:
vreesloos ...
in dié wete dat môre
vir homself sal sorg 

Bron: Woorde wat leef - Mini Bybeldagboek - Milanie Vosloo

[Dankie, Marguerite, dat jy sulke kragtige boodskappe met die personeel voor werk gedeel het.]

No comments:

Post a Comment