Sunday 28 October 2018

'n Gebed vir ons matrieks wat eksamen skryf ...

Ek staan op die brug, Here, tussen gister en môre.
Nou.
Tussen kindwees en grootwees
is ek nou.
En ek weet: nog nooit het ek soveel geweet nie, of so min ...
Nog nooit was ek so groot nie, of so klein ...
Nog nooit was ek so honger vir die lewe, of so bang nie ...
as juis nou!
Here, wees U by my, langs my oor hierdie brug want sonder U, Here,
wil ek omdraai en vlug!
Here, help my om gister suksesvol af te sluit; help my om myself vir môre te slyp.
Help my fokus, Here, help my lees.
Gee my moed en insig en krag.
Vir elke vraestel; elke eksamendag.
En in elke vak wat ek studeer, o Heer, laat my opnuut die wonder van u aarde, u skepping sien.
Die Hand van die Almagtige God wat ek dien.
Maak my rustig, Heer, kalm en stil;
Hou spanning en angs weg van my.
Laat my hand in U s'n bly.
Bid daarvoor in die Naam van ons Here Jesus Christus.
Amen.
[Bron: Nederduitse Gereformeerde Kerk Outeniqualand - besoek gerus die webwerf]

No comments:

Post a Comment